Help wat is het hier heet! En prachtig..

2 augustus 2017 - Del Coco Beach, Costa Rica

Ok, ok, ik beloof het. Ik zal nooit meer zeggen dat het me niet warm genoeg kan. En ik zal ook nooit meer opscheppen dat ik er zo goed tegen kan. Maar wil iemand me dan nu vrijlaten uit dit stoombad zonder stoom?
Toen we gisteren uit de bergen naar de kust reden, verheugde ik me erop: heerlijk leek het me, die hitte. In de auto zei ik zelfs nog heel stoer dat het wel meeviel. Ja, zolang je rijdt ja. Maar zodra je uitstapt beginnen de straaltjes te lopen, om niet meer op te houden. En ondanks dat het vanaf vier uur onafgebroken stortregende, koelde het geen graadje af. Pfiew, dat is wel even wennen! Net als de hoeveelheid mensen die je wat willen verkopen in dit net iets te toeristische kustgehuchtje overigens; het contrast met de boerderij in Monteverde kon haast niet groter. Gelukkig heeft onze hostel er een mooie veranda met uitzicht op zee waar we even kunnen 'landen'. En zoals altijd ziet de wereld er de volgende morgen weer heel anders uit. De zon schijnt, de koffie staat klaar, Paul kan last minute mee met n duiktrip en de jongens en ik maken een prachtige wandeling naar het eind van de baai, waar we een douche nemen onder een waterval. Pura vida!

1. Gre Freijer-lescrauwaet:
    3 augustus 2017
    Even bijkomen van de wel erg spannende belevenissen in de wildernis. Geniet ervan, lieverds.