Beetje niks in Puerto Viejo

15 augustus 2017 - Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica

Een korte update deze keer. We zijn zonder noemenswaardige avonturen aangekomen in Puerto Viejo; klein dorpje met hoge mate van beachvibe. Hier slapen we 2 nachten op loopafstand van het strand om daarna nog 3 nachten te vertoeven in het 10 km verderop gelegen Cahuita. What more can I say? A Beach is a Beach... beetje koffie drinken, beetje snorkelen, beetje zwemmen, beetje boekje lezen, beetje lunchen, beetje biertjes drinken...Gewoon 'vakantie' zeg maar :-). Misschien, heel misschien gaan we morgen nog een nachtwandeling maken. Als ik puf genoeg heb verzameld om de gids te bellen althans! Ach, we zien wel...voor nu even in de beetje niks modus.

PS Uitspraak van de dag, door Teun, die zich toch iets anders had voorgesteld bij tropische stranden: "maar waar is dan de TUI-reclame opgenomen?!" ;-))

1. Karin:
    15 augustus 2017
    Er zijn mensen die heel erg kunnen genieten van of verlangen naar die 'niks-modus'. Give it a try! Er komt weer een tijd dat het hoogtepunt van de dag ons loopje naar AH is....
    Heel veel plezier nog! Dikke knuffel. <3
  2. Henk & Wil:
    15 augustus 2017
    Voor een paar dagen echt geen gek idee om te "niksen" op avontuurgebied, of toch maar die nachtwandeling ...... zit vast weer een mooi & spannend verhaal aan vast.
  3. Marije:
    15 augustus 2017
    Teun ik denk daar met een filtertje
  4. Gre Freijer-lescrauwaet:
    16 augustus 2017
    SORRY voor mijn impulsieve reactie. Ik had de blog met bijbehorende foto's niet gelezen en gaf commentaar, die nergens op sloeg. Nu heb ik het verslag gelezen en de foto's gezien en dan klopt mijn commentaar voor geen meter. "Dom, oud mens", sorry.