Glamperen & gezinsverbod

16 juli 2019 - Windhoek, Namibië

Vannacht hebben we geclampt, eh geglamd, eh geklampeerd - oftewel: aan 'glamping' gedaan: we sliepen in een safaritent met opgemaakte bedden bij Urban Camp in Windhoek. Even rustig aan beginnen ipv gelijk uit het vliegtuig in de auto, zoals drie jaar geleden in Zuid-Afrika. Dat was toen een van onze minder goede ideeēn.

En glamping was het. We hadden zelfs verwarming in ons bed! Geen overbodige luxe hier, met temperaturen tussen de 0 en 5 graden, dus maar goed dat we voor in de daktent extra slaapza... o nee, die zitten ook in de grote ta.... grrrr. We beginnen ons steeds meer te realiseren wat er allemaal in onze verstekeling-tassen zat.

Maar goed, positieve focus. Na het onontkoombare bezoekje aan het beroemde Joe's Beerhouse gisteravond (gewoon leuk om af en toe de tips in de Lonely Planet op te volgen, samen met al die andere "avonturiers") hebben we een heerlijke lange nacht gemaakt in onze nieuwe 'pyamas' uit het overnachtingspakketje van de luchtvaartmaatschappij. Op zich een aardige geste, maar persoonlijk had ik liever wat schone sokken en ondergoed gehad dan een wit t-shirt in maat xxl. Ik zal jullie de details besparen, maar op dit moment is er binnen ons gezin officieel een schoenenuiitrekverbod van kracht.

Nu eerst op zoek naar een warme douche, want we worden hier straks opgepikt om naar de Aloe Car Hire te worden gebracht voor uitleg over onze 'huisje' de komende vijf weken: een Toyota Hillux met twee daktenten.

1. Henk & Wil:
    16 juli 2019
    Ondanks ‘t ongemak van jullie bagage enzo, zijn jullie toch heerlijk op avontuur! Geniet er intens & lekker van. Kuzzzz
  2. Margret:
    16 juli 2019
    Het zal bij jullie eens in één keer normaal gaan 😉 Ga onwijs genieten! Namibië is zo gaaf...
  3. Vennik:
    16 juli 2019
    Evengoed ondanks de strubbelingen, héél véél plezier, alles zal goed kom.
  4. Miriam:
    16 juli 2019
    Erg onhandig dat de bagage is blijven steken. Hopelijk wordt dat snel nagebracht.